layersublayer

TIM-Online

Real time meten van reacties van kijkers/luisteraars via het internet

layersublayer

Uw partner in mediaonderzoek

Onze nieuwe blog is beschikbaar

Our new blog scientific insights drivers of engagement

Wat is TIM-Online™?
TIM-Online™ staat voor het real time meten van reacties van kijkers/luisteraars via het internet. Onderzoeksresultaten helpen producenten de inhoud te optimaliseren qua snelheid, structuur, emotioneel appeal, verhaallijnen, presentatie, etc.

Waarvoor wordt TIM-Online™ gebruikt?
• Pre-testen van (audio)visueel materiaal onder grote groepen kijkers
• Screentest van presentatoren voor een bepaald programma
• Verbeteren van radio- en Tv-programma’s, commercials, promo’s, etc.
• Kwaliteitsmonitor voor radio- en Tv-programma’s
• Benchmarkonderzoek (genre, concurrentie).

TIM-Online™ Research
Het onderzoek wordt uitgevoerd onder een representatieve steekproef van kijkers of luisteraars met een internetaansluiting. Het (audio)visueel materiaal wordt bekeken/beluisterd via een videostream op de computer. De respondenten geven tijdens het luisteren/kijken naar het format continu feedback, en naderhand ook kwalitatieve respons. De gebruiksvriendelijke software verzamelt alle data in real time van seconde-tot-seconde en biedt onderzoekers uitgebreide informatie over programma- of zendervoorkeur, lifestyle, demografische kenmerken, etc. Een rapportage is binnen zeer korte tijd beschikbaar. TIM-Online™ maakt gebruik van een internet access panel. Voor verschillende landen zijn panels beschikbaar (o.a. Nederland, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Denemarken, België en Duitsland).

Wie gebruikt TIM-Online™?
TIM-Online™kan interessant zijn voor:
• Tv- en radio-producenten en omroepen
• Reclamemakers
• Mediabureau’s
• Format ontwikkelaars
• Film/documentairemakers.

Interesse?
Voor informatie, demo of offerte. Vul dan het formulier in.

Jouw naam (verplicht)

Jouw e-mail (verplicht)

Onderwerp

Jouw bericht

Comments are closed.

© 2017 Klapper Communicatie